Általános Szállítási Feltételek - B2B - Nagyker - Professzionális vásárlók - EspressoShop.hu
A jelen dokumentumban foglalt Szállítási Feltételek vonatkoznak az EspressoShop.hu Kft által végzett termékértékesítésre, amely írásban szerződött, vagy anélkül kiszolgált üzleti ügyfelek (jogi személyek) /továbbiakban Megrendelő) részére történik, amennyiben a megkötött szerződés nem utal kifejezetten a jelen Szállítási Feltételek (továbbiakban ÁSZF) valamely rendelkezésének figyelmen kívül hagyására.
Az EspressoShop.hu Kft. (székhely: 1138 Budapest Népsziget sziget 25992/1 18/2/4, levelezési cím: 1034 Budapest, Bécsi út 77-79. Tel: 422-1700, email cím: info (kukac@) espressoshop.hu és dobo.ferenc (kukac@) espressoshop.hu, képviseli: Dobó Ferenc)
(továbbiakban Szállító), az alábbi feltételekkel végzi értékesítési tevékenységét:
1. Rendelések fogadása
A rendeléseket Szállító elsősorban az nagyker.espressoshop.hu internetes címen üzemeltetett webshop és rendelési felületen keresztül fogadja. A webshop/rendelési felület használata ingyenes, használatához az ott megjelölt információk megadása, írásos szerződés megkötése és/vagy az EspressoShop.hu Kft. munkatársa által létrehozott regisztráció szükséges.
Az EspressoShop.hu Kft a fentieken kívül az alábbi módon fogad rendeléseket:
- emailen,
- telefonon.
A nem a fentiekben írt online felületen leadott rendelések esetén az alábbi nettó rendelésfeldolgozási díjakat számítjuk fel:
Telefonos rendelés és rendelés kiegészítés díja (Ft) 1500,-
E-mail-en történő rendelés díja (Ft) 750,- 12:00-14:00 között aznapra leadott rendelés díja (Ft) 1500,-
2. Kiszállítás
A rendeléseket az EspressoShop.hu Kft. elsősorban házhoz szállítással teljesíti, külső szállító cég/alvállalkozó igénybevételével. A kiszállítás költségeit az EspressoShop.hu Kft. az alábbiakban meghatározott gyakorisággal, a minimális rendelési értéket meghaladó érték esetében nem számítja fel.
Az ingyenes kiszállítás feltételéül meghatározott minimális rendelés értéke:
-nettó 50.000,- Ft, a gyakoriság: legfeljebb 2 hetente egy rendelés esetén.
-a nettó 50.000,- Ft értéket meg nem haladó kiszállítások esetén Megrendelő minden esetben köteles a 1.650 Ft + ÁFA /alkalom kiszállítási díjat megfizetni.
A kiszállítás költségei, és időbeni feltételei a szállítási szolgáltató által vállaltaktól függenek. A szolgáltató által vállalt kiszállítási határidő, az adott napon 12:00 óráig leadott rendelések esetében: rendelés leadásától számított 2. munkanap 18:00 óra. Rendkívüli esetben a kiszállítási idő ezt meghaladhatja, de ilyenkor Szállító az eltérésről, illetve a vállalt kiszállítási határidőről írásban (megadott e-mail címre küldött levél útján) köteles értesíteni Megrendelőt.
A rendelések leadásánál lehetőség van az alábbi emeltdíjas kiszállítási szolgáltatások igénybevételére, az alábbi nettó díjak mellett:
Délelőtti kiszállítás díja (Ft) 1500,-
Szombati kiszállítás (csak Budapest) (Ft) 2000,-
Csomagcsere (Ft) 1500,-
A Megrendelő az áruk átvétele után azonnal köteles az áruk mennyiségét, és minőségét megvizsgálni. A Megrendelő kifogásait az áruátvételkor a szállítmányozóval, illetve a Szállító fuvarozójával együtt felvett jegyzőkönyvbe kell foglalni. A jegyzőkönyvben kétséget kizáró pontossággal kell meghatározni a reklamáció okát, az árucikket, a reklamációval érintett áru mennyiségét, a szállítólevél, vagy számla számát, dátumát, a fuvarlevél dátumát, a Megrendelő igényét.
3. Leszállított termékek felhasználása
Megrendelő vállalja, hogy a szállított termékek tovább értékesítése során Szállítónak a szállított termékek felhasználásával kapcsolatos iránymutatásait betartja, azokból a Szállító útmutatása és legjobb tudása szerint a legjobb minőségű készítményeket állítja elő, a termékeket megfelelő minőségben, jó láthatóan bemutatja.
Megrendelő vállalja, hogy Szállító részére biztosítja a rendszeres minőségellenőrzés lehetőségét. Megrendelő vállalja, hogy Szállítótól vásárolt, készletén levő Áruról, illetve azok felhasználásával üzlethelyiségében elért fogyasztásról adatokat szolgáltat Szállító részére, a Szállító által kért gyakorisággal, amelyeket Szállító a rendelkezésére álló eszközökkel, Megrendelő tevékenységének aránytalan zavarása nélkül ellenőrizhet.
4. Számlázás
Szállító az Áru ellenértékét az érvényes árlistája és a Megrendelővel megkötött szerződésben írt kedvezmények és/vagy felárak alapján határozza meg és számlázza ki, 5 napos fizetési határidővel. Új szerződések első szállításainak számlái készpénzben fizetendők.
Készpénzes, vagy 5 napnál nem hosszabb határidejű fizetés esetén 2 % számlaengedményt ad a Szállító. Amennyiben a Megrendelőnek lejárt számlája van, sem a jelen Általános Szállítási feltételekben, sem a Megrendelővel kötött Szállítási szerződésben írt, az árlistán szereplő listaárakból adott kedvezményre nem jogosult.
Megrendelő az áruk ellenértékét (készpénzes, vagy utánvétes számla esetében) a teljesítéskor, vagy az áru átvételét követően a számlán szereplő fizetési határidő leteltét megelőzően átutalással fizeti meg.
A nagyker.espressoshop.hu webshopon lehetőség van arra, hogy a megvásárolt áru ne azonnal, hanem egy későbbi időpontban kerüljön kifizetésre. Ezt egy külső pénzügyi partner, a Péntech Financial Solutions Zrt. („Péntech”) közreműködésével nyújtjuk, annak PastPay nevű faktorálási fizetési módján keresztül. Ebben az esetben, amennyiben Megrendelő a webes felületen fizetési módnak a PastPay-t (faktorálást) jelöli meg, és a Péntech vállalja az adott ügylet finanszírozását, úgy a Szállító által Megrendelő felé kiállított számlát a Péntech faktorálja, azaz a Szállító Megrendelő felé fennálló követelését megvásárolja és a számla ellenértékét Megrendelő helyett a Szállítónak megfizeti. Ilyenkor a Szállító részéről kiállított számla már tartalmazza a konstrukció egyedi jogi jellemzőit és a szükséges információkat is.
FONTOS, hogy a faktorálást követően az Megrendelő fizetési kötelezettsége a Péntech felé áll fenn, amelyet kizárólag a számlán megjelölt, Péntech-es számlaszámra tud teljesíteni. Fizetési kötelezettségének legkésőbb a számla lejárati napján eleget kell tennie, ellenkező esetben 40 euró költségátalány kerül felszámításra. Megrendelő a PastPay használatával hozzájárul ahhoz, hogy a kapcsolattartási adatai (név, email cím, telefonszám) továbbításra kerüljenek a Péntech számára. Erre elsősorban azért van szükség, hogy az engedményezéshez és a fizetés lebonyolításához szükséges információkat, értesítéseket megküldhessük Megrendelőnek. A Péntech adatkezelési tájékoztatóját itt találja. Abban az esetben, ha a Péntech nem vállalja az adott tranzakció finanszírozását, ez a fizetési mód nem elérhető- természetesen a vásárlásra továbbra is lehetősége van, kérjük, ez alkalommal válasszon másik fizetési módot.
Amennyiben Megrendelő egy naptári éven belül több, mint két alkalommal 5 banki napot meghaladó késedelembe esik a számla kiegyenlítésével, a 3. ilyen késedelmet követő első kiszállítástól kezdődően Szállító akkor is készpénzes, vagy utánvétes fizetési móddal számlázza és szállítja ki az árut, ha a Megrendelővel kötött szerződésben halasztott fizetési feltétel került kikötésre. Fizetési késedelem esetén Szállító a jogszabályok által megengedett legmagasabb mértékű, de legalább a jegybanki alapkamat kétszeresét kitevő késedelmi kamatot, valamint a tartozás behajtásával kapcsolatos valamennyi költségét jogosult felszámítani.
5. Védjegyek használata
Megrendelő tudomásul veszi, hogy jelen Általános Szállítási Feltételek és a Szállítóval megkötött Szállítási szerződés keretében a védjeggyel védett eszközök és tartalmak használatára Szállító a védjegy(ek) tulajdonosa(i)val kötött szerződés(ek) alapján jogosult. Megrendelő tudomásul veszi, hogy Szállító által értékesített termékek gyártóinak védjegyeit, logóit és egyéb kizárólagos jogosultsággal érintett tulajdonait kizárólag írásban megkötött Szállítási szerződés alapján használhatja. Ez a használati jog megszűnik
a Szállítási szerződés megszűnésével, a megszűnés időpontjában,
a Szállítási szerződés bármelyik fél által történő felmondása esetén a felmondásról szóló értesítés kézhezvételével.
Ez a használati jog szünetel, amíg Megrendelő a Szállítási szerződés 5. pontja, valamint jelen ÁSZF 3. pontja tekintetében szerződésszegésben van. Megrendelő e használati jogát nem ruházhatja át.
Amennyiben a védjegyeket Megrendelő a jelen ÁSZF, vagy a Szállítási szerződés megszegésével használja, különösen, ha azokat a közönség számára láthatóvá teszi, miközben a Szállítási szerződés 5. pontja és/vagy jelen ÁSZF 3. pontja tekintetében szerződésszegésben van, szerződésszegésenként 350.000,- Ft, azaz háromszázötvenezer forint kötbért tartozik fizetni.
Megrendelő vállalja, hogy Szállító által szállított termékekkel kapcsolatban bármilyen promóciós, vagy reklám tevékenységet csak Szállító alkalomra szóló, előzetes írásos engedélye alapján végezhet. Szállító vállalja hogy ilyen engedélyét csak különösen indokolt esetben tagadja meg. Megrendelő vállalja, hogy a jelen ÁSZF alapján szállított termékek gyártóinak védjegyeit, logóit és egyéb kizárólagos jogosultsággal érintett tulajdonait csak a Szállító alkalomra szóló, előzetes írásos engedélye alapján használhatja. Megrendelő a Szállítási szerződés és jelen ÁSZF alapján meglevő jogait kizárólag Szállító alkalomra szóló, előzetes írásos engedélye alapján, annak erejéig ruházhatja át.
6. Kapcsolattartás
Szállító a megrendelésekkel, kiszállítással, vagy számlázással kapcsolatban kizárólag írásban, az erre a célra megadott e-mail címre (ugyintezes@espressoshop.hu) elküldött kéréseket, reklamációkat, észrevételeket dolgozza fel.
7. Az Általános Szállítási Feltételek módosulása
A Jelen Szállítási Feltételekben foglalt rendelkezésekben bekövetkezett módosításokról a Szállító a a megadott e-mail címre való megküldéssel tájékoztatja a Megrendelőt, legalább a változások hatályba lépését 7 (hét) nappal megelőzően. A Szállítási Feltételekben történt módosítások abban az esetben hatályosulnak, ha a Megrendelő a módosítások ellen írásban nem tiltakozik a Szállítónál, a módosítás megküldéstől számított 7 (hét) napon belül.
EspressoShop.hu Kft. Budapest, 2024 január
Validate your login